۵ پاسخ

لباسم زیادتنش نزارباشه

ببین آبجی گلاب خیلی خوبه پاشویه کن چهار ساعت قطره بده و چک کن پایین نیامد برو بیمارستان

خونرو خنک کن لباس یه دونه نازک و کشاد بپوشون
استامینوقن هر ۴ ساعت بده
کمپرس سرد بدار رو پاهاش
دما هم زیر ۲۵ باشه

هر ۴ساعت استامینوفن بده
اصلا نگران نباش عزیزم زود میگذره مواظبت کن
پاشویه کن نگرانی نداره

شیاف بزن

سوال های مرتبط