بعضی وقتها اونقد دلم می‌خواد بچه داشته باشم 🙂💔
خود به خود گریم میگیره میشینم گریه می‌کنم از شدت تنهایی …
نمی‌دونم چرا بعد عید خیلی زیاد احساس تنهایی می‌کنم یه بچه میبینم بیرون یا پشت گوشی بغض می‌کنم چشام پر اشک میشه حتی تو بیرون چندبار مردم هم متوجه این حال من شدن🙃

نمی‌دونم چطور خودمو آروم کنم چطور از ذهنم بیارم بیرون خیلی صبرم کمه دارم هم خودمو و هم همسرم با این رفتارام اذیت و خسته می‌کنم ولی نمیتونم واقعا تحمل ندارم دیر بچدار بشم و این حالم به کسی نمیتونم بشینم تعریف کنم به همسرم نمیگم میگم نگران میشه با اینکه مشکل اصلی هم اونه من بدنم سالم اون ضعیفه
به خونواده و مادر و خواهرامم نگفتم حتی فک می‌کنن ما هنوز بچه نمیخاییم
ولی من واقعا حالم بده این روزا خیلیییی نیاز دارم بچه کنارم باشه

کاش خدا وقتی یه چیز میخاییم وقتی ذوقش داریم بده
خدایا به دلم نگاه کن حالم خوب نیست خدایا پیش تو این چیزاچیزی نیست منم مادر کن💔😭

۹ پاسخ

خیلی سخته چیزی که دوست داری اون لحضه نمیشه،مثل ساندویچی که میخوای یا شکلات داغ اون لحضه دل نیخواد داشته باشی،ولی عزیزم خدا بهتر از ما حکمت همه چی رو میدونه،من نمی دونم چند سالت عست چند سال ازدواج کردی،دکتر برو پیگیر باش،امید هم به خدا باشه،علم انقد پیشرفت کرده که از هر راهی بتوتی مادر بشی
نمی خوام ته دلت و خالی کنم،ولی به مادرای مول من که بچه معلول دارند فکر کردی،من الان ناخواسته حامله شدم اصلا شب و روز نداذم میخوام این روزا تمام بشه اصلا بی حسم، بی حوصله ام
از طرفی اون یکی بچم،هر بچه سالمی نیبینم میگم خدا چرا بچه ی من،،تا کی،ؤلی همیشه امیدم به خدا بوده،شب ها تا صبح گریه کردم صبح با انرژی،شروع مردم الان پسرم چهارده سالش هست،ولی،مثل بچه ی پنج ساله است،
از خدا میخوام به حق این شب و روز ها به دل شکستع ی زینب و ناله های رباب ،دامنت و سبز کنه،
نظر شیر علی اصغر بده،تو خونه هم برا خودت روضه اشو پخش کن ،ان شالله تا اخر صفر خدا جواب نیت تو بده عزیزم
قصدم ناراحت کردن و نا امید کردنت نبود فقط میگم خدا حکمت هر چیزی ذو بهتر میدونه ،چون ان الله و الی ارجعون،هست،از تول و اخر ما رو اون میدونه

دقیقااااا منم همینم

چقدر تو منی 🥺🫂

انشاالله به زودی مادر میشی عزیزم واقعا خیلی سخته قشنگ درکت میکنم 🥹

عزیزم چی بگم که حال خودمم تعریفی نداره من برعکس شما دیگه از بچه تو خیابون خوشم نمیاد انگار حوصلشونو ندارم ولی زندگیو به کام جفتتون تلخ نکن اول و اخر بچه میمونه هیچوقتم تحت هیچ شرایطی مشکل همسرتو به روش نیار بچه اوردن و بزرگ کردن شوهر دادنش ی قسمت از زندگیه اول و اخر تو و شوهرت واسه هم میمونین کاری نکن که باعث ناراحتی و دور شدنتون بشه طوریکه سایش تا همیشه حتی بعد بچه رو زندگیتون باشه ی زندگی شاد بدون بچه بهتر از ی زندگی پر از تنش و ناراحتی و اعصاب خوردی با بچس

اگر دوست داری بچه داشته باشی
اسم اقدامو نیار
فقط جلوگیریتو بردار
😘من بعد ۶سال یهوو باردار شدم
۶سال جلوگیری نداشتم و باردار نشدم‌
۶.۷ماه مرتب دکتر بودم هی منظم اقدام کردم نشد دیگه خسته شدم رهاش کردم
دیگه به بچه فکر نکردم فقط رو کارم متمرکز شدم
یهو باردار شدم
برا توهم میشه
هر موقع وقتش برسه خدا برات بخواد میشه

توک 23سالته سنی نداری من از 20سالگی چشم انتظارم حالم بده تو شاید یادت بیاد بغض کنی ولی من هرلحظه اشک چشم میریزه من بریدم 26سالم شد ولی مادر نشدم دیگع ذوقم کور شد یع ادم فکریه افسرده شدم ب شوهرم میگم تورو خدا منو ببر یجا ببرم روی سرکوه پرتم کن پایین یا حولم بده زیر ماشینا من دیگع چیزی ازخدا نمیخام فقط میگم یع جون طلب داری بگیر راحتم کن😭😭😭😭😭😭😭😭💔

🫂از زندگیت لذت ببر مامان هم میشی بالاخره قلبم

عزیزم درکت میکنم ولی روزهای اول زندگیتون هست سعی کن با همسرت خوش بگذرونی هرچی بیخیال تر باشی و زیاد بهش فکر نکنی بهتره ذهنت آروم باشه انشالله خدا بهت بچه سالم و صالح میده به وقتش
کاملا هم حقتو درک میکنم منم الان سه سال چشم انتظارم و الان دیگه خیلی احساس تنهایی میکنم ولی چه میشه کرد قسمت ما این بوده

سوال های مرتبط

فرفری🧡 𝔦ù𝕚🌱 فرفری🧡 𝔦ù𝕚🌱 قصد بارداری
دای مهربونم، سلام. می‌دونم که صدامو می‌شنوی، حتی اگه زبونم قفل شده باشه و نتونم درست حرف بزنم. خدایا، شش سال… شش ساله که منتظرم. شش ساله که هر ماه با امید شروع می‌کنم و با ناامیدی تموم می‌کنم. دیگه خسته شدم، خدا. خیلی خسته شدم.

خدایا، تو شاهدی که چقدر دلم بچه می‌خواد. تو می‌دونی که چقدر این آرزو برام بزرگه. هر روز با فکرش بیدار می‌شم و با حسرتش می‌خوابم. خدایا، چرا منو لایق مادر شدن نمی‌دونی؟ مگه من چه گناهی کردم؟

خدایا، این روزها خیلی دلم شکسته. هر بار که یه مادر با بچه‌اش رو می‌بینم، قلبم یه جوری می‌شه. انگار یه تیکه از وجودم رو دارن با خودشون می‌برن. خدایا، منم دلم می‌خواد مادر باشم. منم دلم می‌خواد بچه‌مو بغل کنم، ببوسم و بزرگش کنم.

خدایا، می‌دونم که نباید ناشکری کنم. می‌دونم که تو صلاح منو بهتر می‌دونی. ولی خدایا، دیگه طاقت ندارم. دیگه نمی‌تونم این همه درد رو تحمل کنم. این همه انتظار داره منو از پا درمیاره.

خدایا، کمکم کن. بهم صبر بده، بهم امید بده، بهم یه نشونه بده. بهم نشون بده که هنوز امیدی هست. بهم بگو که منم یه روز مادر می‌شم.

خدایا، تو تنها امید منی. تو تنها کسی هستی که می‌تونه این درد رو از دلم برداره. پس کمکم کن، خدا. خواهش می‌کنم کمکم کن."😭😭😭😭گ