خیلی سخته چیزی که دوست داری اون لحضه نمیشه،مثل ساندویچی که میخوای یا شکلات داغ اون لحضه دل نیخواد داشته باشی،ولی عزیزم خدا بهتر از ما حکمت همه چی رو میدونه،من نمی دونم چند سالت عست چند سال ازدواج کردی،دکتر برو پیگیر باش،امید هم به خدا باشه،علم انقد پیشرفت کرده که از هر راهی بتوتی مادر بشی
نمی خوام ته دلت و خالی کنم،ولی به مادرای مول من که بچه معلول دارند فکر کردی،من الان ناخواسته حامله شدم اصلا شب و روز نداذم میخوام این روزا تمام بشه اصلا بی حسم، بی حوصله ام
از طرفی اون یکی بچم،هر بچه سالمی نیبینم میگم خدا چرا بچه ی من،،تا کی،ؤلی همیشه امیدم به خدا بوده،شب ها تا صبح گریه کردم صبح با انرژی،شروع مردم الان پسرم چهارده سالش هست،ولی،مثل بچه ی پنج ساله است،
از خدا میخوام به حق این شب و روز ها به دل شکستع ی زینب و ناله های رباب ،دامنت و سبز کنه،
نظر شیر علی اصغر بده،تو خونه هم برا خودت روضه اشو پخش کن ،ان شالله تا اخر صفر خدا جواب نیت تو بده عزیزم
قصدم ناراحت کردن و نا امید کردنت نبود فقط میگم خدا حکمت هر چیزی ذو بهتر میدونه ،چون ان الله و الی ارجعون،هست،از تول و اخر ما رو اون میدونه
دقیقااااا منم همینم
چقدر تو منی 🥺🫂
انشاالله به زودی مادر میشی عزیزم واقعا خیلی سخته قشنگ درکت میکنم 🥹
عزیزم چی بگم که حال خودمم تعریفی نداره من برعکس شما دیگه از بچه تو خیابون خوشم نمیاد انگار حوصلشونو ندارم ولی زندگیو به کام جفتتون تلخ نکن اول و اخر بچه میمونه هیچوقتم تحت هیچ شرایطی مشکل همسرتو به روش نیار بچه اوردن و بزرگ کردن شوهر دادنش ی قسمت از زندگیه اول و اخر تو و شوهرت واسه هم میمونین کاری نکن که باعث ناراحتی و دور شدنتون بشه طوریکه سایش تا همیشه حتی بعد بچه رو زندگیتون باشه ی زندگی شاد بدون بچه بهتر از ی زندگی پر از تنش و ناراحتی و اعصاب خوردی با بچس
اگر دوست داری بچه داشته باشی
اسم اقدامو نیار
فقط جلوگیریتو بردار
😘من بعد ۶سال یهوو باردار شدم
۶سال جلوگیری نداشتم و باردار نشدم
۶.۷ماه مرتب دکتر بودم هی منظم اقدام کردم نشد دیگه خسته شدم رهاش کردم
دیگه به بچه فکر نکردم فقط رو کارم متمرکز شدم
یهو باردار شدم
برا توهم میشه
هر موقع وقتش برسه خدا برات بخواد میشه
توک 23سالته سنی نداری من از 20سالگی چشم انتظارم حالم بده تو شاید یادت بیاد بغض کنی ولی من هرلحظه اشک چشم میریزه من بریدم 26سالم شد ولی مادر نشدم دیگع ذوقم کور شد یع ادم فکریه افسرده شدم ب شوهرم میگم تورو خدا منو ببر یجا ببرم روی سرکوه پرتم کن پایین یا حولم بده زیر ماشینا من دیگع چیزی ازخدا نمیخام فقط میگم یع جون طلب داری بگیر راحتم کن😭😭😭😭😭😭😭😭💔
🫂از زندگیت لذت ببر مامان هم میشی بالاخره قلبم
عزیزم درکت میکنم ولی روزهای اول زندگیتون هست سعی کن با همسرت خوش بگذرونی هرچی بیخیال تر باشی و زیاد بهش فکر نکنی بهتره ذهنت آروم باشه انشالله خدا بهت بچه سالم و صالح میده به وقتش
کاملا هم حقتو درک میکنم منم الان سه سال چشم انتظارم و الان دیگه خیلی احساس تنهایی میکنم ولی چه میشه کرد قسمت ما این بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.