۴ پاسخ

من استفاده کردم خیلی بده برای بچه های که آلرژی ب پروتیین گاوی دارن هست. خدارا شکر دیروز بردم دکترش عوض کرد بچم دیگه شیر با مزه می‌خوره

پپتی ۲بده.

پپتی جونیور کلا یکی داره شماره ۲ نداره

مگه پپتی جونیور ۲ هم هست

سوال های مرتبط

مامان مامان آراد مامان مامان آراد ۱ سالگی
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی