۶ پاسخ

براش شیرpdfبخر

اگه بهداشت میگه خوبه پس مشکلی نداره ، مردم حرف زیاد میزنن به دل نگیر ، دست بقیه باشه دوست دارن بچه ها به هر قیمتی چاق باشن پس به حرفاشون اهمیت نده...

پسر منم 2700دنیا اومد. شش ماهگیش 8کیلو بود . گفتن نرماله.
با این حال دیگرون میگن ریزه س

دقیقا دختر منم همینجوریه وزنش هرجا میرم میگن ریزه فلانه بردم دکتر دکتر گفت یک کیلو کمه وزنش دارو داد دارم میدم بهش ایشالا که درست بشه

خوبه ک

اتفاقا وزن گیری خوبی داشته نسبتاً ب تولدش

سوال های مرتبط