شکم و پهلوشو با روغن ماساژ میدادم و با ی پارچه اروم میبستم....البته اون موقع زمستون بود ،الان ک هوا گرمه همون بادی زیردکمه تنش کنی و شلوارشو کامل بالا بکش پهلوهاشو بگیره ،باد پنکه و کولر هم نخوره کافیه
من کمرشو با روغن ماساژ میدم بعد ببخشبد میگوزه😁
برای درمانش بچه رو روی بالشی نرم میزارم رو شکمش بخابه باد معدشو خالی میکنه خیلی خوبه
یکیم اینکه ناحیه شکم و نافش رو با روغن ماساژ بدی خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.