عزیزم از لباست که پنج تیکس بلوز و شلوارش کافیه فقط با یه زیردکمه برای زیرش...
دستمال کاغذی
گلم اسم پسرت رو حامین میخای بزاری؟پرسیدی از ثبت احوال؟
به ما گفتن ثبت نمیکنن
ناخن گیر لازم نمیشه منم بردم ناخن گیر شونه پوار بینی گوش پاک کن و…اصلا استفاده نشد
ناخن گیرو فین گیر اینا لازم نمیشه
بقیش خوبه
هیچیو کم نکن
پستونک و شیشه شیر و ناخن گیر نیاز نیس کلاه هم یکی ببر
قطره چکون برامن لازم شد فلاکس هم ببر
خوراکی هات کو
لیوان یکبار مصرف و فلاکس
لباس زیاد برداشتی!
الهی ب سلامتی زایمان کنی و نی نیتو بغل بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.