زردی هیچ ربطی ب تغذیه خودت نداره
همه چی بخور شیرت زیاد بشه تند تند شیر بده دفع کنه زودتر خوب میشه
فقط شیر خودمو دادم تندتند شیر دادم دستگاهم موند همه چیم میخوردم کنارش خنکی مث هندونه وخاکشیر وکاسنی هم خوردم
من زردی بچم سه شنبه روی13بود
اگ نیم درجه میرف بالاتر بستری میشد خدایی نکرده...
من عرق کاسنی... شیرخشت.. لیمو.. خیار بیشترین چیزایی ک خوردم اینا بود
دیروز صبی رفتم ازمایش شد6
بنظرم اینا رو استفاده کن ایشالا بیاد پایین
گرمی جات نخور
شیر خشت ک خوردی2قطره بریز دهن بچت
2قطره لیمو هم بده بهش
زود ب زود بهش شیر بده ک دسشویی بره رد میش ایشالا
راستی ی قطره هم دکتر اطفال بهم داد
هر12ساعت 5قطره میدمش..
(پروکید پوبا)
اینو دکتر بهم داده سرخود نده اول ببر ببین چنده بعد
بعد شیر دادنتم2،3قطره بهش اب جوش بده
ببین منم خیلی خودمو اذیت کردم هیچی نخوردم سردی و اینا خوردم تاثیری نداشت دکتر گف زردی ربطی ب تغذیه مادر نداره ب خودت برس
از 14 روزگی که کبد فعال شه کم کم میاد پایین
الان دستگاه بگیر تو خونه بزار
ب خودش قطره بیلی استاپ بده
صورتشو با عرق کاسنی بشور
نگران نباش میاد پایین
شیرخشک ام میخوره مدفوع کنه میاد پایین
انار شیرین پیدا کن یدونه بچکون دهنش معجزه میکنه
اب خیار بزن به صورت و بدنش
خونتون دماش رو کم کن
لباس هاش رو کم کن
هردفعه مدفوع کرد بشورش تا بدنش سرد بشه
عزیزم دکتر ب من گفت هر چی دوس داری بخور ولی از استرس پسرم چیزی نخوردم عرق کاسنی بخور شیر خشت خیلی نتیجه میده
من بچم زردیش رو ۱۶ بود بستری کردم به نظرم توام بستری کن ریسک داره لحظه ای میره بالا من شیر خودمو میدم ولی ترنجبین و شیر خشت خودم خوردم دهن دخترم یه دونه انار ترکوندم
دخترمنم زردی داره امروز دستگاه گرفتیم براش
زردی ربطی به تغذیه نداره خودت اذیت نکن همه چی بخور قوت بگیری
دستگاه بگیر توخونه بزار ترنجبین بخور کاسنی بخور بدنش باکاسنی بشور و بیلی استاپ بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.