از کجا میفهمن ک برای کی کمه یا زیاده
منم روزانه دوهزار میخورم
چرا خودتو مقایسه میکنی عزیزم برای شما خیلی پایین بوده گفته دوتا برای من لب مرز بوده گفته یکی شاید برای کس دیگه خوب باشه کلا بگن نخور
دوتا دوز چند؟؟ من روزی ی عدد دو هزار
منم کم بود حالا نمیدونم چقدر
ولی همون روزی یکی ۱۰۰۰
منم کم بود بهم گفت دیگه بجای هزار دو هزار بخور یکماه دوهزار خوردم الان باز هزار
اره واسه منم كمه
من ی دونه دو هزار میخورم
اولش هزار بود الان اینو داد
من یکی میخورم
آخه برا شما چون کمه گفته دوتا
من یکی فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.