۲ پاسخ

اره منم
رفتم سونو سرویکسم ۳۴ بود ولی بازم همیشه استرس دادم بیاد بیرون

منم بچم بریچ بودنی حرکتش کلا اون شکلی بود

سوال های مرتبط

مامان 💙mohsen💙 مامان 💙mohsen💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری