برا من همه جا میزنه کلا درحال چرخشن وای واژن خیلی بده فقط ادم دسشوییش میگیره😑
سلام خانما چرا دخترم کم لگدت میزمه؟
میشه تاپیک قبلیه منو میشه ببنین
منم همین حس رو داشتم سونو دادم بریچ بود
اره بچه میچرخه واسه خودش نگران نباش
چون احتمالا بریچه
منم همینطورم
منمهمین طوریم بچه بریچه
من جای نافم و تو پهلو هام فقط حس میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.