۱۳ پاسخ

من وزن نکردم دحترمو اما امشب سایز 3 تموم کردم دیگه 4 بستم براش کمی کش دور رونش گشاده ولی اندازش خوبع

تنگه الان دختر من ۲ براش تنگه دیگه می‌خوام ۳ شروع کنم تازه وزنش ۴ و خوردی هست دیگه بچه تو ۳ حتما براش کوچیکه

منم 6 کیلو سایز 3کوچک شده دیگ میخوام 4 ببندم

من دخترم ۷.۵ هنوز مای بیبی ۳ میبندم

پسرم ۷ کیلو سایز ۳ میندم هنوز

اگه رد میندازه ینی تنگه

بستگی ب دور رونش داره اگ رد میندازه عوض کن

منم میخام این بسته پوشکم تموم شد ۴ببندم دور رونش رد میندازه

اگه مارک خود مای بی بی میبندی یه بسته بندی داره که لیبل زرد رنگ داره اونا سایزشون بزرگتره خیلی راحتن نسبت به بقیه

منم بچم ۶ کیلوعه الان سایز ۳ یکم کوچیکه سایز ۴ خیلی بزرگه

خب امتحان کن
۴ احتمالا رونش گشاده براش

آره کوچیکه من از دوماهگی ۳ میبندم الان ۳براش تنگه چون دو بسته دارم میبندم تا تموم بشه بعدش ۴ میبندم براش.

۶/۶۰۰بود ۳رو شروع کردم
از رون اذیتش میکرد

سوال های مرتبط