منم دارم فک کنم علائم این هفته اس
من موار هم دادم اما درد و انقباض هیچی نشون نداد
وااای دو روز اینجوری شدم من فقط یبار در حد ی دقیقه فک میکردم درد زایمان گرفتم😟
درد پریودی خطرناکه بهتره با پزشکتون مشورت کنید یا بیمارستان برید
من صب تا شب راه هم ک میرم لکه میبینم حتی قهوه ای اینقد کمر درد لگن درد ک نگو سنو وزن رفتی چن هفته چن کیلو بود نینی😍
منم دارم امروز چند بار داشتم الان هم حس میکنم دارم خونه تنهام میترسم زایمان زودرس باشه
آره دقیقاً الان درد پریودی وزیر شکمم
من صلح تا شب دارم
مننننننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.