انقباض دارم ولی منظم نیس😒

۳ پاسخ

انقباض چجوریه؟

منم🤦

پیاده روی کن پله برو بیا رابطه داشته باش ورزش کن انشالله منظم میشه

سوال های مرتبط

مامان تیام و طاها مامان تیام و طاها هفته بیست‌ویکم بارداری