۵ پاسخ

من از روز اول مولتی ویتامین بهشون میدادم

فک کنم بعد از 15روز بدنیا اومدنش میدن

من تا یه ماهگی آد میدادم
بعدش دکترش گفت مولتی بدم چون اشتها و وزن دهی بچه بیشترمیشه

من از روز اول مولتی ویتامین دادم

چن روز دیگه دوماهش میشه بچم

سوال های مرتبط

مامان deli 🎀🫀 مامان deli 🎀🫀 ۷ ماهگی