۳ پاسخ

من اگ دل درد بزارش تقریبا دو ساعت ی بار پا میشه و مثلا ی رب بیس دقه میخوره میخابه از نیم ساعت بیشتر نمیدم دکتر گفت پرخوری داره بالا میاره رفلاکسه توام زیاد بهش نده اگ کولیک داره بدتر میشه با پستونک ارومش کن

هروقت گشنه باشه بخوره😁

هر وقت از خواب بیدار شه

سوال های مرتبط