سلام دستگاه بخور سرد،یا سرد و گرم چی پیشنهاد میدید؟

۴ پاسخ

من بخورسرد گرفتم

منم بخور سرد گرفتم

من بخور سرد گرفتم

واسه بچه بابد سرد باشه من دوکاره گرفتم اما همیشه از سرد استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان آبجیا مامان آبجیا ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وچهارم بارداری