حقیقتا خستم از نفخ هر بعد از ظهر شکمم

۳ پاسخ

دایمیتیکون بخور

هفته های بالاتر بدتر میشی🥲

سعی کن چیزایی ک نفخ داره کمتر بخوری
حبوبات و اینا
ولی خب این نفخ طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 مامان مهزاد❤️👨‍👩‍👧 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آدریانا مامان آدریانا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری