تقریبا همه چی گرفتم و همش هم استفاده شد
کالسکه زیاد استفاده شد چون بیرون زیاد میبردم
کریر حدودا ۳ ماه استفاده شد کم بود ولی در همون مدت خیلی خوب بود
صندلی ماشین خوب بود
لباس خیلی خیلی کم گرفتم در حدی که همشون استفاده شد جز دوسه تا تکه چون وقتی میری سراغشون میبینی بزرگ بعد سری بعد که میاری میبینی وای کوچیک شده و بعضی ها تو فصل گرما و سرما تو اون سن مناسبش نمیشه کلا لباس زیاد نگرفتم و راضی ام
کفش هم همینطور هر کدوم سر تایم خودش بچه رو میبردم میخریدم
کالسکه بی استفاده ترین بود برای من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.