مامانا چیکار کنم بچم خاب عمیق بره

۸ پاسخ

سیرش کن میخوابه بچه

قنداقش کن

جاش خیس نباشه و راحت باشه دما محیط مناسب باشه و سیر باشه راحت میخوابه

قنداق
پستونک

شیر بده آروغشو حتما بگیر شاید از یکی بیشتر داشته باشه چند'دقیقه عمودی نگهش دار اگر پستونک داره بهش بده بخوابونش

فهمیدی به منم بگو.دختر منم همش ۵ دیقه میخابه

وای‌بچه.من تا میخوابه وخواب عمیق میشه دیوونم میکنه دیگه پا برام نمیمونه

دونستی به منم بگو🥴

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان آیهان‌ مامان آیهان‌ ۱۶ ماهگی