هربار میبریش وقتی جیش یا پی پی کرد تشویقش کن کم کم عادت میکنه
به هیچ وجه دعواش نکن داد نزن . هر یه ربع ۲۰ دقیقه با توجه به اینکه چقدر مایعات خورده یاد اوری کنه بره دستشویی
روحیه رو باید به من بدید که پاییز میشه دوسال که بچمو از پوشک گرفتم هنوز وه هنوزه از تنبلی گاهی خطا داره شب ادراری هم داره همشمممم از تنبلیشه و نمیدونم سردیشه چیه
منم پسرم دوسال و پنج ماهشه از پوشک گرفتمش بهم میگه اما گاهی خطا داره مثلا وقتی میریم خونه مامانم اینا نمیگه و جیش میکنه دوشبم خودشو خیس کرد تو خواب
چن وقت دیگه هم محرمه میریم هیت موندم پوشکش کنم یا نه میترسم جیش کنه تو خودش
من از دیروز شروع کردم ولی استرس دارم .نمیاد بگه شلوارش که خیسه رو در میاره همه جا راه میره😅
خودت هر یکی دوساعت ببر
الانم خوب پیش رفته
برا پی پی هم اصلا پوشک نکن تا یاد بگیره حتی اکه یبوست شد تخمل کن و ملین بده همش
عزیزم هعتهی اول هر نیم ساعت باید ببری اصلا نباید وایستی خودش بگه ...سخته ولی خیلی خوب یاد میگیره
2ساعت یک بار ببرش عادت میکنه ابو باز کن هم جیش میکنه هم پی پی تاثیر داشته و داره.من 1سال 2ماهش بود از پوشک گرفتم
واسش کلیپ دستشویی رفتن بزن و یا تو دستشویی برچسب بزن هر دفعه میره دستشویی یه برچسب بزنه که تشویق بشه
تازه اولش عزیزم راه میوفته کم کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.