دیشب نمیدونم چرا دمنوش گل گاوزبان خوردم خطر نداره؟؟؟خیلی میترسم

۷ پاسخ

عزیزم کلا تو بارداری دمنوش نخور

دیشب خوردی دیگ اتفاقی نیوفتاده نترس

دیشب خوردی تازه یادت افتاده نگرانشی 😐😐😐😐
ایشالله چیزی نیس نخور دیگه 😂

حالا ک دیگ خوردی ولی نباید چیزای دمنوشی اینابخوری خوب نیستن

دیگه خوردی تو فکرش نباش. ولی دیگه نخور

اشکال نداره عزیزم هفتت بالاعه خطر نداره ولی دیگه نخور

توروخدا نخور قاعده اوره شدید نخور خاهشا

سوال های مرتبط

مامان 🫂🐤🤍 مامان 🫂🐤🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری