۴ پاسخ

منم اینطور میشم بنظرم عادیه بخاطر انقباض های رحمه

اگه فاصله بین دردا منظم باشه درد زایمانه و اگر نه انقباض کاذبه

ممکنه درد کاذب باشه

شاید انقباضه

سوال های مرتبط