خودت دستت نگیر هر چی گریه کرد
من سعی میکنم خیلی بهش گوشی ندم
اما خب گاهی پیش میاد
قبل از اینکه بهش بدم میگم هانا مامان گفت گوشی و بهم برگردون یعنی اینکه وقتت تموم شده
پنج دقیقه که گذشت میگم مامان این فیلم و نگاه کردی دیگ گوشی و باید بدی
معمولا هم میده
اما گاهی هم غر میزنه یا نمیده چند دقیقه صبوری میکنم دوباره بهش میگم
یا اینکه با یک خوراکی یا بازی حواسش و پرت میکنم
جلو اون نگیر دستت
از اول دادی یاد گرفته؟؟
چون من دستمم میگیرم ولی ملورین نمیخواد
دختر منم همینطوره من سعی میکنم دستم نگیرم اگه دست من نبینه نمیخاد
وقتی جلو چشمش نباشه نمی خواد
خودت نگیر
من بعضی وقتا خیلی کم بهش میدم اما زود میگیرم. بعدش میگم وقتت تموم شد و هررررچقد گریه کنه نمیدم. در حد ۴۰ دقیقه هم تحمل کردم 😏😫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.