۵ پاسخ

تا شش ماه بعد از عمل بهتر ه که حامله نشی بعد 6 ماه یا یا سال بهترین زمان

معمولا میگن شش ماه تا یه سال
چون هم ورم بارداری هم ورم بینی باهم میشه اصلا خودتون اذیت میشید چون آدم بعد از عمل همش رو شکل بینیش حساسه

یا ابلفض یه بچه دیگه حتی فکرشم کرک و پر نمیزاره برام

من به همسرم میگم سال دیگه چون خودم الان آمادگی شو زیاد ندارم اونم قبول کرد ولی خواستم اطلاع داشته باشم نه من میزارم ورمش بخوابه کامل بعد اقدام میکنم چون الان ۳۱ روزه عمل کردم

من یکماه بعد عملم ناخواسته باردار شدم اما ورم بینیم مونده تا حدودی

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری