مامانای قشنگ کسی از این تخت خریده ؟ راضی بودید؟

تصویر
۶ پاسخ

من گرفتم اصن بچم نمیخوابه داخلش

بله من گرفتم راضی ام پسرم بدون نق زدن میخابه

من ک اصلا راضی نبودم

من گرفتم اما پسرم توش نموند🙁 نه صدا نمیده

من خریدم ولی هنوز استفاده نکردم

آره عزیزم من از همین گرفتم راضیم

سوال های مرتبط