۵ پاسخ

یکم پودر زنجبیل با آب خنک قاطی کن تو لیوان قلوپ قلوپ بخور برا حالت تهوه عالیه من با همین سرپابودن

منم بارداریم اینجوری بودم سه ماه اول

فک کنم بخاطر اسید معدس

یدونه چای زنجبیل بخور
برو‌پیش دکترت بهت قرص ضدتهوع بده یکم آرومت میکنه

به خاطر نینی
منم اینجوری بودم

سوال های مرتبط