انشالله نشی و باردار باشی
منم سر دخترم میگفتم الان که پریود بشم همسرم و فرستادم گفتم برو نوار بخر که الان میاد دقیقا روز موعودم بود دردش دقیقا درد پریودی انگار همین الان میخواستم پریود بشم فردا ظهرش با همون درد رفتم تست خریدم با خودم گفتم من که میدونم منفی برای تفریحش بزنم بعد دیدم تفریح تفریح مثبت شد شما هم صبر کن یکم عزیزم
انشالله نشی
انشالله نمیشی
چندروز تاخیر،
من ۶ روز مونده ب موعدم ولی صبح میخوام بزنم😁
تست چند خریدی
انشاالله که نمیشی و بارداری😍
چن روز تاخیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.