لیکو زینک بگیر عالی عالی عالی همه ویتامینا رو داره ویتامین های گروه B ویتامین D البته با دوز کم زینک و خیلی چیزای دیگ من دخترم موهاش خیلی کم پشت بود الان ی هفتس میدم بش قشنگ رو موهاش پر شده یکم اشتهاش بهتر شده دندوناش ماشالله همه درومدن طعمشم پرتقالی دوسداره
نئو زینک اگه منظورته،دکتر شایان برای اسهالش داده بود ولی میگم برای اشتها هم خوبه
برای تقویت سیستم ایمنی هم خوبه
خودسر نده
برا اشتها و تقویت سیستم ایمنی
دندون های دخترم از کی تا حالا رو همون شش تا دونه متوقف شده بقیه شون در نمیاد خواهر شوهرم میگه شربت زینک بده تا زودتر در بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.