۸ پاسخ

بله ولی باید میزان کالری دریافتی تونم اندازه باشه

عزیزم اثر داره من برنامشو داشتم ساعت به ساعت میگفت الان بدنم تو چه حالتیه و چه اتفاقی داره میفته
و پاکسازی می‌کرد بدنو علاوه بر این که کاهش وزن می‌آورد
مثل همون روزه گرفتن خودمون هست
ولی تو شیردهی به نظرم نگیر شیرت رو کم میکنه
تو این دوره سعی کن فعالیتت رو بیشتر کنی کالری سوزی کنی بهتره تا این که چیزی نخوری

فستینگ در دوران شیردهی توصیه نمیشه

روزه بگیرین بهتره

من امتحان کردم واقعا جواب میده ولی ب نظرم بزار یک سالگی بگیر
ولی باید کلا غذاتو کم کم کم کنی البته میلتم میاد پایین باید ۱۶ ساعت چیزی نخوری بعد کنیش ۱۸ ساعت ب مرور و کم کم وزن خودش میاد پایین گشنگی هم نمیکشی

اره فک‌کنم شیر رو کم میکنه
ولی خیلی دوسدارم امتحان کنم

زنداداش من گرف واقعا لاغر شد کلا خیلی از وزنش کم‌شد تاثیر خوبی داشت
اما تو شیر دهی نگیر چون نخوری بچه شیر نداره ک‌سیر بشه شیرت کم میشه
بزار یکسال بشه بچه ک کامل غذا خور هس

و.

سوال های مرتبط

مامان یسنا و یاسین مامان یسنا و یاسین ۱۵ ماهگی