سلام دوستان بتام ۳۵بود بعد از ۷۰ساعت شد۱۷۲خوبه؟!

۳ پاسخ

اره مبارکههه

بله خوبه مبارکت باشه

سلام عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان اسرا🩷 مامان اسرا🩷 ۱ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا هفته بیست‌وششم بارداری