یه کم آب ولرم و کره میزنم.. مثل غلظت ماست میشه.
کره بزن
من زرده پخته شده رو له میکنم تو فرنی.سیب زمینی هم بخارپز بعد با شیرخودم یاشیرخشک رقیق میکنم یا یه کوچولو ماست وکره
با شيرخشك رقيق مي كنم
همینطوری میدم کم کم میذارم دهنش پشت بندش آب با قطره چکون میدم بره پایین 😁
با کره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.