من ، ولی نمی دولم بخاطر لتروزول بوده یا چیز دیگه
من کلی خوردم ولی هیچی
من اردیبهشت خوردم نشد 🥲
من عزیزم با لتروزل یه ماه خوردم ولی اقدام نکردم شرایط اقدامو نداشتم و دوماه بعد بدون تجویز دکتر باز همونجوری ک قبلا دکتر گفته بود خوردم شانسی گفتم یا میشم یا نمیشم دیگه نه سنو رفتم نه امپول زدم هیچی حامله شدم
منم این ماه میخورم ببینم چی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.