۵ پاسخ

من ، ولی نمی دولم بخاطر لتروزول بوده یا چیز دیگه

من کلی خوردم ولی هیچی

من اردیبهشت خوردم نشد 🥲

من عزیزم با لتروزل یه ماه خوردم ولی اقدام نکردم شرایط اقدامو نداشتم و دوماه بعد بدون تجویز دکتر باز همونجوری ک قبلا دکتر گفته بود خوردم شانسی گفتم یا میشم یا نمیشم دیگه نه سنو رفتم نه امپول زدم هیچی حامله شدم

منم این ماه میخورم ببینم چی میشه

سوال های مرتبط

مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری