اونایی که بیدارن تو رو خدا بگید برای رفلاکس چکار کنم دارم میمیرم

۱۸ پاسخ

یکم عرق نعنا با آب قاطی کن بخور

عزیزم میای سوال قبلیت کارت دارم

مرسی از همتون همه ی این راه ها رو امتحان کردم افاقه نکرد دیشب نمردم دیگه نمیمیرم😭😭😭😭😭

شیر سرد
شربت آلومینیوم ام جی (حتما ام جی باشه)
قرص فاموتیدین

فاموتیدین بخور

منم الان بخاطر این درد بیدارم دارم میمیرم😭😭😭

قرص پنتوپرازول ۴۰ هرروز ناشتا بخور

من شیر سرد میخوردم یکم آروم میکرد

قرص . اب یخ . بستنی . ماست

شیر سرد خوبه

من که کاری نمیکنم،فقط تحمل میکنم بگذره
یادمه بارداری اولم دو هفته اخر نشسته می خوابیدم بخاطر اسید معدم

عرق نعنا بخور

منم واسه همین ازخواب بیدارشدم
فقط تحمل

شیر یا سیب بخور

بعد غذا خوردن اصلا دراز نکش تا یک ساعت

عرق نعنا بخور
یه تیکه نون خشکه هم بزار دهنت

آب سرد بخور

برای ده دقه ی ادامس بجو

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان رمیصا و دوقلوها مامان رمیصا و دوقلوها هفته سی‌وچهارم بارداری