کیا بیدارن؟من که خارش و رفلاکس نمیذاره بخوابم😔😩😩😩😭

۳ پاسخ

برای رفلاکس معدت قرص امپرازول ناشتا یدونه بخور.من میخورم خیلی خوبه

ای خواهر منم هفته سی ام هستم تا صبح درگیرم،بیش از ده بار بیدار میشم ، تو هیچ حالتی راحت نیستم. رفلاکس، حرکت بچه ها، کمردرد، حالت خفگی که نمیذاره سرمو بذارم رو بالش، باید دو تا بالش بذارم که اونم گردنم خشک میشه.

عزیزم.خارش تون رو باید بررسی کنید حتما.آزمایش آنزیم کبدی دادین؟

سوال های مرتبط

مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۲ ماهگی
مامان سید محمد طاها مامان سید محمد طاها ۸ ماهگی