برای رفلاکس معدت قرص امپرازول ناشتا یدونه بخور.من میخورم خیلی خوبه
ای خواهر منم هفته سی ام هستم تا صبح درگیرم،بیش از ده بار بیدار میشم ، تو هیچ حالتی راحت نیستم. رفلاکس، حرکت بچه ها، کمردرد، حالت خفگی که نمیذاره سرمو بذارم رو بالش، باید دو تا بالش بذارم که اونم گردنم خشک میشه.
عزیزم.خارش تون رو باید بررسی کنید حتما.آزمایش آنزیم کبدی دادین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.