۵ پاسخ

چون داری هفته ۳۷رو پر میکنی

هر جا میری ولی باید بگی ۳۶ هفته و ۳ روز نباید بگی ۳۷ دکتر اینا منظورمه

منم هیچوقت سردرنیاوزدم ازش😂

۳۶ رو پر کردی و ۳ روز هست که وارد ۳۷ شدی

برای همه همینه گلم

سوال های مرتبط