۴ پاسخ

حالا بعد ۱ سالگیش دیدی تمرکزش پایینه زبون باز نمیکنه خودت میفتی تو دردسر و عذاب میکشی
بنظر من نکن اینکارو

یه کم ببینه چیزی نمیشه سخت نگیر. ولی خیلیه ۵ تا ۱۰ بیداره عزیزم. این سن بیشتر از ۳/۵ ساعت نباید بیدار بمونه. ۵ که بیدار میشه محلش نذار اصلا حتی چشم تو چشمم نسو مجبورش کن بخوابه دوباره. حتی اگه نق زد گریه کرد کوتاه نیا. ببینع باعوش بازی میکنن کله سحر رو همین روال میمونه

منم میزارم ببینه عذاب وجدان‌چی من خودم‌میدیدم هیچکاری نشدم

نمیدونم درسته یا غلط
حرف منه
خواهرم بچه های الان تلوزیون هم نبینن در اینده گوشی و تبلت و اینا جبران میکنه براشون
ده دقیقه که چیزی نیست بخودت سخت نگیر

سوال های مرتبط

مامان پسر طلا مامان پسر طلا ۹ ماهگی
خانوما پسر من شب ک میخوابه تا تا چند ساعت اوکیه . نه که اصلا بیدار نشه. خب میگم بچست . ب سینمم عادت داره میذارم دهنش میخوابه... مثلا دو بار اینا.‌این مال تا حدود ۵ یا ۶ صبحه. بعدش هر نیم ساعت چهل دقیقه یک ساعت حالا متغیره. بیدار میشه با چشم بسته گریه میکنه سینمو میگیره میخوابه. باز چند دقیقه بعد همین. تا ساعت ۹ یا ده صبح. واقعا از ۶ به بعد خوابم هیچی ب هیچیه
واقعا نیاز ب خواب دارم خیلی کسل میشم وقتی خوابم ردیف نیست.
سینمو چندتا مک میزنه میخوابه. فکر نمیکنم از گرسنگی باشه. واقعا چند ماهه ک اینطوره ولی الان دیگه کلافه شدم.
اینکه با سینه آروم میشه کلا مدلشه ک وابسته شده. ینی تحت هر شرایطی حتی وسط بازی یا کلا بغلش کنم بوی تنمو بگیره باید مک بزنه. من احساس میکنم گرسنگی نیست.
اگرم باشه که خب من دارم بهش شیرمیدم چندتا مک میزنه درست نمیخوره و میخوابه. هرچی تکون میدم نخوابه بیشتر بخوره ولی خوابش میبره.
کلا با سینه و شیر میخوابه. رو پا و اینا نمیذارم.
کسی اطلاعی داره؟
#کولیک#رفلاکس#بارداری#تب#واکسن#پاراکید#پوشک#غذای کمکی#شیرخشک#شب بیداری#مای بیبی#مولفیکس#سوپ#غذا#فرزندپروری#گهواره#خواب