خانوما از دیشب حرکت های بچمو حس نمیکنم بنظرتون چیکار کنم

۶ پاسخ

بیمارستان برو تن اس تی بده اگه با خوردن چیز شیرینم تکون نمیخوره

منم عزیزم فرداهم قراره عمل شم خیلی میترسم

یه چیز شیرین بخور به پهلوی چپ دراز بکش تایم بگیر اگه تو یساعت ۵تا حرکت خوب داشت که خوبه اگه نه برو بیمارستان ان اس تی بگیر

اول یه چیز شیرین بخور ببین حرکاتش چجوریه انشاالله که خوبه . اگه دیدی کمه یا حس نکردی برو بیمارستان ان اس تی بده

یک چیز شیرین بخو ر۵دقیقه راه برو به پهلو چپ دراز بکش

یه چیز شیرین خنک بخور به پهلوی چپ بخاب ببین خبری نمیشه؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی