۴ پاسخ

من بهش آویفر میدم هم مولتی ویتامین کاملیه و آهنم داره به علاوه زینک

دکتر پسرم گفت بهتره از یکسالگی به بعد از شربت مولتی‌ویتامین بجای قطره استفاده کنید و شربت مولتی‌ویتامین سانستول معمولی رو پیشنهاد کرد و منم بلافاصله بعد از تولد یکسالگی دادم و راضیم. صبحا بعد از صبحانه ۲/۵ سی سی تا دو سالگی که بعدش میشه ۵ سی سی.

پدیا بست

دختر من کلا هر مولتی ویتامینی دادم نخورد ینی طعم پرتقال نمیخوره..چند وقت پیش آویفر خریدم طعم موز میخوره البته چون داخلش زینک داره نمیشه زیاد داد.تموم بشه باید یه مدل بدون زینک رو استفاده کنم...کلا زینک زیاد نباید به بچه داد دو سه ماه میدی باید قطع کنی بلوغ زودرس میاره

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی