۱ پاسخ

اشکال نداره گلم برای تنظیم حنجره هس تارای صوتیش داره محکم میشه
دختر منم چندروز اینجوری بود الان
بابا.ماما.ننه.ددن.اینارو داره میگه
یا قان قون .دَ.بَ.دوباره جیغ🤣
اگر بچه شما این کلمات رو میگه احتمالن دو کلمه رو میخاد شروع کنه
مثلن آب بده
نون بده
یا بیشتر

سوال های مرتبط