الکی نرو توروخدا
تجربه ایی که من دارم با این گرفت ول کردا و خودت که هنوز خوبی و میتونی تحملش کنی الکی نرو ...
بزار یه دردی باشه برات ک فک کنی یا خدا دیگ نمیشه کاریش کرد...هرچی دردو تو خونه بکشی کنار همسرت برات راحت تره واقعن میگم راحت ترهااا...
من خودم با همین گرفت ول کردا رفتم...۱۲ ساعت درد کشیدم از ساعت ۱۲و نیم دردام طاقت فرسا بود واقعن تنها خودم هعی برو دستشویی بیا ورزش کن فلان کن...ی دردایی و اصلن تحملش سخته نمیتونی تحملش کنی بعد میبینی هنوز ۳ سانتی..الان بری هرکی بیاد یبار معاینه ات میکنه پس الکی خودتو نبر بیمارستان...این تجربه من بود
اره منظمه🥹
تا جایی که میتونی تحمل کنی تو خونه بمون بیمارستان با معاینه هاش مرگ ادمو جلو چشم آدم میاره
راستی دردت چه جوریه؟؟؟
قابل تحمل یا نه نمیدونی چند سانتی؟
بهبه نینی داره میاد پس😍
انشالله زایمان خیلی راحتی رو داشته باشی و به سلامتی بغل بگیری نی نی نازت رو♥️
من صبحی ک درد داشتم دردام هر پنج دقیقه بود
دردامو ت خونه کشیدم از ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر
شوهرمم نبود ب هیچکس هم نگفته بودم جوری درد داشتم که فقط گریه میکردم
ساعت ۵ رفتیم بیمارستان گفت ی سانتی ولی چون ۴۰ هفتت رد شده برو بیمارستانی که میخوای زایمان کنی
رفتیم بیمارستان اونجا هم معاینم کرد گفت ی سانتی هنوز ولی نوار قلب گرفت گفت باید بستری شی
دیگه ساعتای ۹شب منو بستری کرد دردام کم شده بود یکم ولی منظم بود بازم
از ۹ تا ۱۲ کم کم پیشرفت کردم
ولی از ۱۲ ب بعد خیلی خوب بودم
ساعت ۵ صبح هم زایمان کردم
اره فاصله کم و منظم
ایشالا به مبارکی و سلامتی بغلش بگیری عزیزم🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹
ای جان الهی خیلی راحت زایمان کنی و نی نی و بغل بگیری
فقط زود بیا تعریف کن ها
اره وسایلات بردار دوش بگیر برو
3 دقیقه شده حدود 4 سانتی
به سلامتی بیاد
اره برو بیمارستان
اره منظمم که هست
اره احتمالن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.