۴ پاسخ

یا خدا. 😐😂

منکه باید همش باهاش حرف بزنم یک کم کم محلی کنم تموم گریه میکنه 😐😂

الان تا ۳ سالگی بچه توجه زیاد میخواد
از اون بع بعد کمتر میشه 😅

من که هنوز همون اش و همون کاسه

سوال های مرتبط

مامان پناه 🐣 مامان پناه 🐣 ۳ ماهگی