۱۰ پاسخ

ای جووووووووووونم😍
ایشالله ک بحق فاطمه زهرا حامله ای عزیزدلم😍🤲🏻🥲

اگه سابقه تاخیر نداشتی میشه امید داشت
ولی بازم صبر کن ببین ترشحت به حالت سفید برمیگرده یا نه

۴ روز تاخیر بی بی نشون میده تست بزن

منم دردپریدداشتم میگفتم الان پریدمیشم ولی نشدم لانه گزینی بوده

یه بی بی چک بزن گلم..خیالت راحت بشه

انشاالله به حق حضرت رقیه

بی بی چک بزن انشالله حامله ای

لانه گزینی بوده
تاخیر ک خوردی تست بزن

بی بی چک بزن

لانه گزینی بود

سوال های مرتبط