من ۷ روز بود پریودیم عقب افتاده بود امروز تست زدم مثبت شد🥹

۱۴ پاسخ

مبارکه علائم چی داری

منم بهم دکتر گفت تخمدون نداری صفره ولی باردار شدم من حتی آی وی اف هم نتونستم انجام بدم تخمک نداشتم

مبارکه عزیزم 🤗

مبارکت باشه قشنگم توروخدا واسه منم دعا کن 🤲❤

مبارکت باشه چقد به دلم نشست

مبارک باشه عزیزم انشالله قسمت همه اونایی که چشم انتظارن🥺💚

منم مثل شمام ولی دردی شبیه پریودی هم دارم
شما هم اینجوری هستین؟

مبارک باشههه😍😍 برو ازمایشم بده
برای منم دعا کن 🙏

مبارکه😍

مبارکه عزززززززیزم ای جانم چه لحظه قشنگی 😍😍😍😍😍😍

مبارکه☺️

ای جان مبارک باشه عزیزم

انشاالله بسلامتی برا منم دعا کن

مبارکههه😍
فردا برو آزمایش بده

سوال های مرتبط