نه خوبه بنظرم ماشاالله
خوبه ک
من الان اینقدره شایدم کوچیکتر.
ربطی نداره.باید وزن بچه خوب باشه
اصلا شکم مهم نیشت سونو ببین چجوریه
منم همینه
عالیه عزیزم
شکم الان منانقدره نگران نباش
منم بچم پسره همین اندازه
منم شکمم مثل شماست ، به دکتر گفتم گفت حرفای بقیه رو ول کن مهم اینه بچه به اندازه کافی رشد کرده باشه . اندازه شکم ربطی نداره
مال من کوچکترازتوهس ،عالیه گل
عالیه گرد و جمع و جور منم همینجورم
من الان شکمم اندازه شماس
وزن بچم خوبه
و ماما شکممو معاینه کرد گفت هرچی شکمت به خودت نزدیکتر باشه بچه راحتر میاد تو لگن
ربطی نداره بعضی از بچه ها توی پهلوی مادر
من روی نی نی اولین شکمم به ۵ یا ۶ ماهه میخورد زایمان کردم نی نیم نزدیک به ۴کیلو بود
من شکمم همین اندازه است خانومه تو مطب دکترم بهم گفت کی میری آنومالی ، قیافه من😐🙄
نه خوبه عزیزم
لباس من تنته
چقد شکمت هم اندازه منه
نگران نباش بعد از ۳۲ هفته رشد لچه بیشتر میشه
ممکنه بچت تو پهلوهات باشه که شکمت کوچیک به نظر میرسه
منم مث توام احتمالا مادر پسر همچینه
مال من کوچیک تر از اینه هیچ کس باور نداره باردارم
اره خوبه. مهم وزن نی نی
ن عالیع ماشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.