منم همون اول به دلیل اینکه جفتم پایینه بوددکترمنع رابطه ام کرد.دیگه هم نپرسیدم ازش.همسرم میگه نه خدایی نکرده اتفاقی واسه بچه میفته.به نظرتون چیکارکنم راضی بشه
تا آخر کار همینجور هی ول میکنه. دوباره میاد
ن عزیزم خودش کم وزیاد میشه استرس نداشته باش منم اینجوریم
منم خیلی کم شده ولی رفتم سونو خوب بود همه چی نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.