خانوما من الان درد سینه ام کم شده خطرناکه🥲

۴ پاسخ

منم همون اول به دلیل اینکه جفتم پایینه بوددکترمنع رابطه ام کرد.دیگه هم نپرسیدم ازش.همسرم میگه نه خدایی نکرده اتفاقی واسه بچه میفته.به نظرتون چیکارکنم راضی بشه

تا آخر کار همینجور هی ول میکنه. دوباره میاد

ن عزیزم خودش کم وزیاد میشه استرس نداشته باش منم اینجوریم

منم خیلی کم شده ولی رفتم سونو خوب بود همه چی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان وانیل کوچولو مامان وانیل کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری