بعد چند روز تاخیری برم ازمایش بدم
بی بی چکم نمیخوام بزنم🙄

۶ پاسخ

ی هفتع

بعد از ۱۰ روز

من ۸ روز تأخیر رفتم

از بین بی چک متنفر بودم و اعتقاد نداشتم یه راست رفتم تیتر بتا دادم

بی بی چک بزن بعد یه هفته مثبت شد بتام نیاز نیس بدی
برا من با دو روز تاخیر مثبت شد دکتر گفت بتا لازم نیس

چرا نمیخوای بی بی چک بزنی؟
آزمایش تیتر بتا آزادش ۶۰۰ و خوردی قیمتشه
من خودم از اینا نبودم که از چند روز قبل موعد شروع کنم به بی بی چک زدن جلو خودم و می‌گرفتم
فقط یه دونه بی بی چک خودکاری روژان داشتم (که شنیدم مثبت کاذب معمولا نداره) و یه روز بعد موعدم زدم مثبت شد
فرداش رفتم آزمایش هم مثبت شد خداروشکر

یک هفته

سوال های مرتبط

مامان کیاشا وپرنسا❤ مامان کیاشا وپرنسا❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گیلاسَم مامان گیلاسَم هفته هشتم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری