۸ پاسخ

من دو ماه پشت سر هم ازاد سازی زدم و پریود شدم...ماه سوم باردار شدم..اونماه ازاد سازی نزده بودم

منم امروز روز ۱۵ ازاد سازی منفی شد
۵ ساله چشم انتظارم
و واقعا دیگ نمیکشم🥲

عزیزم انشالله ماه دیگه خدا بزرگا ولی منم واقعا امروز دلم شکسته
میشه تاپبکم نگا کنی بی بی اام مثبته یا نه

امید فقط به خدا باشه
این آمپول ها به جز عوارض چیز دیگه ندارن
طبیعی اقدام کن گرمیجات زیاد بخور

منم 2روز جلوتر پریود شدم🥲🥲

امیدتو از دست نده منم ۷ ماه پیش زدم باردار نشدم ولی این سری شدم مطمئن باش مامان میشی

منم شاید هر سری اینو بگم ولی ی روز گریع میکنم فرداش دوبارع میرم دکتر برا داروی سیکل جدید 🤷🏻‍♀️
لااقل همه تلاشمونو بکنیم 😮‍💨

انشالله این ماه میشه امیدتو از دست نده منم بعد یکسال دیروز فهمیدم باردارم

سوال های مرتبط