۵ پاسخ

به نظرم توی هفته شما دیگه نباید گفت ماه درده و درستش اینه که از علائم آماده شدن بدن برای زایمان دونستش. باید ورزش و پیاده روی و بقیه اقداماتی که برای نرم شدن دهانه رحم و زایمان توسیه میشه رو انجام بدین تا انشالله سر تایم خودتون و نه دیر تر زایمان کنید

درد پریودی هرازگاهیه مال من بیشتر پایین تنمه دردا.😕شاید بخاطر اینه ک زیاد میشینم سرکلاژیم

آره
من از دیشب دارم خیلی شدید
هی میگیره و ول میکنه

برای منم کمر درد هستش میگیره ول میکنه البته طبیعی هستش چون ماه نهم ماه درده

اره برای من پیش میاد 🤧

سوال های مرتبط

مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد