به نظرم توی هفته شما دیگه نباید گفت ماه درده و درستش اینه که از علائم آماده شدن بدن برای زایمان دونستش. باید ورزش و پیاده روی و بقیه اقداماتی که برای نرم شدن دهانه رحم و زایمان توسیه میشه رو انجام بدین تا انشالله سر تایم خودتون و نه دیر تر زایمان کنید
درد پریودی هرازگاهیه مال من بیشتر پایین تنمه دردا.😕شاید بخاطر اینه ک زیاد میشینم سرکلاژیم
آره
من از دیشب دارم خیلی شدید
هی میگیره و ول میکنه
برای منم کمر درد هستش میگیره ول میکنه البته طبیعی هستش چون ماه نهم ماه درده
اره برای من پیش میاد 🤧
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.