چرا تکوناش یه روز خیلی حس میکنم یه روز نه یا کمه

۳ پاسخ

منم ازدیروز همینه ...هی دارم باهاش حرف میزنم ولی اصلاااا...ازاینورم معدم اذیته هرچی میخورم درد میگیره ده بارتامرز بالااوردن میارم بعد بالانمیارم ،محتویات معدم همش برمیگرده تو دهنم ....اصن ی وضعیه نمیفهممش

منم اینجوریه نی نیم

کلا مدل نی نی ها همینه عزیزم نگران نباش😂

سوال های مرتبط