منم ازدیروز همینه ...هی دارم باهاش حرف میزنم ولی اصلاااا...ازاینورم معدم اذیته هرچی میخورم درد میگیره ده بارتامرز بالااوردن میارم بعد بالانمیارم ،محتویات معدم همش برمیگرده تو دهنم ....اصن ی وضعیه نمیفهممش
منم اینجوریه نی نیم
کلا مدل نی نی ها همینه عزیزم نگران نباش😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.