این شیشه شیر خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

اره من از همین استفاده میکنه

نه چکه داره

دل درد وکولیک میاره چون بدون اینکه بچه مک بزنه همینجوری شیر میاد.به دخترم میدادم شیر از دهنش بیرون میریخت وتو گلوش میپرید.دیگه اونت گرفتم

برا پسرمنم ازاینه

خیلی خوبه کاش یزره بزرگتر میگرفتی ک دیگه نگیری

نه استاندارد نیست اگر بودجش رو داری اونت یا دکتر براون بخر

آره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۷ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۳ ماهگی
مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ ۷ ماهگی
مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۷ ماهگی
مامان دخترم❤️ مامان دخترم❤️ ۶ ماهگی